Nasza historia

 

  •     Otworzyli sklep w którym sprzedawali własnoręcznie robione mydło w niezwykły sposób.
      Opierali się na starodawnej łotewskiej wiedzy dotyczącej tworzenia mydeł oraz przepisach bazujących przede wszystkich na naturalnych składnikach ekstraktach z roślin, olejkach eterycznych i suszonych ziołach. Natura była również obecna w sklepach: bukiety kwiatów przy suficie, różnorodne rośliny używane do zdobienia prezentów i niepowtarzalny aromat.
  • Sklep bardzo szybko stał się popularny. W Święta Bożego Narodzenia 2003 roku nie było takiej choinki, pod którą nie znalazłby się choćby jeden podarunek od STENDERS.
      Pojawili się klienci, którzy dosłownie zakochali się w niesamowitej atmosferze i niepowtarzalnych produktach STENDERS. Zapragnęli więc swojego własnego sklepu.
      Otrzymali taką możliwość. W ten właśnie sposób STENDERS  zyskał globalny zasięg.
  • W kolejnych latach w STENDERS narodził się koncept franczyzy. STENDERS przeszedł zmiany, aby dostosować firmę również do innych rynków i różnych kultur.
      Stworzyliśmy silny zespół doświadczonych specjalistów z laboratoriów całej Europy.
      To był klucz do poszerzenia oferty STENDERS – asortyment mydeł został wzbogacony innymi produktami kosmetycznymi. Stopniowo na półkach obok mydeł, pojawiły się wysokiej klasy kosmetyki do twarzy i ciała – zarówno do codziennego użytku, jak i do wyjątkowych rytuałów aromaterapii.
  • Zmiany oznaczające rozwój firmy, wciąż trwają.
      W 2011 firma określiła swoją tożsamość – STENDERS jest „Ogrodnikiem Uczuć”.

Otworzyli sklep w którym sprzedawali własnoręcznie robione mydło w niezwykły sposób.


Opierali się na starodawnej łotewskiej wiedzy dotyczącej tworzenia mydeł oraz przepisach bazujących przede wszystkich na naturalnych składnikach ekstraktach z roślin, olejkach eterycznych i suszonych ziołach. Natura była również obecna w sklepach: bukiety kwiatów przy suficie, różnorodne rośliny używane do zdobienia prezentów i niepowtarzalny aromat.


Sklep bardzo szybko stał się popularny. W Święta Bożego Narodzenia 2003 roku nie było takiej choinki, pod którą nie znalazłby się choćby jeden podarunek od STENDERS.


Pojawili się klienci, którzy dosłownie zakochali się w niesamowitej atmosferze i niepowtarzalnych produktach STENDERS. Zapragnęli więc swojego własnego sklepu.


Otrzymali taką możliwość. W ten właśnie sposób STENDERS  zyskał globalny zasięg.


W kolejnych latach w STENDERS narodził się koncept franczyzy. STENDERS przeszedł zmiany, aby dostosować firmę również do innych rynków i różnych kultur.


Stworzyliśmy silny zespół doświadczonych specjalistów z laboratoriów całej Europy.


To był klucz do poszerzenia oferty STENDERS – asortyment mydeł został wzbogacony innymi produktami kosmetycznymi. Stopniowo na półkach obok mydeł, pojawiły się wysokiej klasy kosmetyki do twarzy i ciała – zarówno do codziennego użytku, jak i do wyjątkowych rytuałów aromaterapii.


Zmiany oznaczające rozwój firmy, wciąż trwają.


W 2011 firma określiła swoją tożsamość – STENDERS jest „Ogrodnikiem Uczuć”.